mysweetestthings -

Long day

Japp, 14 timmar i ishallen blev det igår! Och nu är jag på väg in igen! Sitter på penseln, de luktar FÖR JÄVLIGT här... Fy fan. Idag har jag iallafall boka tatueringstid!!(: whopwhop! Det blir bara två tattoos, han tyckte inte de va värt att göra den tredje, den skulle bara bli ful! Idag står jag i kiss&cry från 17:30-21:00 tror jag! Sen ska jag hem till Oscar på party!(:
Imon ska jag inte jobba iallafall, men åker in och kollar, och sen blir det förhoppningsvis guld party på park lane!(: nu ska jag snart gå av! Puss<3


Kommentarer
Postat av: Emmy
2012-04-13 @ 13:56:01 / http://emmythornelof.blogg.se/

Gött att du slutar 21, då kommer du ju typ 22? Och hoppas fan att du är grön, för det e jag... Och vad är det för tattos du ska göra och blev det Anders eller Micke? Det får du berätta sen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: