mysweetestthings -

Oh how I wish that was real..♥

Skulle lagt upp detta den 8onde.. men har vart upptagen och glömt det sen dess.. Men här kommer de!

Kollade på iCarly idag, iGo One Direction..(: Freddie: "Can he stand?" Louis: "Okey, let's try.." tänker "that's what she said.." och ler stort till Zayn som ler lika stort.. Your dirty minded little boys.. (;
Okej; min fina dröm, som va finare den 8onde.. men jag kom ihåg den, and I still do, så jag lägger upp den((:
Jag, Ovve och Louise åkte till liseberg, två dagar efter sommarpremiären. Det var fullt med folk, och när jag kom fram till kassan för att gå in, tappade dom bort mitt lisebers kort, irrelevant to the story... Gick runt lite.. Tappade bort ovve.. Louise gick till några vänner som jobbade i ett litet stånd..(6767) Gick förbi storascenen och såg att det va massa stolar där och de skulle va något i stil med lotta engberg bingolotto grejjen.. Fast de va en kille som var programledare.. Jag sa, helt random; "skulle One Direction komma hit ikväll, skulle jag kunna vänta på dom, från nu (vi va där när dom öppnade) tills programmet skulle börja, och de skulle vara typ 20 timmar eller något tydligen..
Men jag hade ingen aning om att 1D verkligen skulle vara där, så vi gick iallafall iväg och spelade på typ några hjul innan vi satte oss på första raden. För att slappa.. Och så kom killarna ut för soundcheck, ,och ja märkte inte att de va dom förrän i mitten av WMYB.. I slutet så fangirlade jag.. Ingen skrek, klappade händerna eller någonting när dom va klara, så jag skrek "det är fucking One Direction! AAAAAAAH" typ.. Och då applåderade folk.. Sen bestämde jag att jag ville få ta kort med dom. Så vi gick iväg, typ bara gick.. Tydligen kom Louise bort, och Ovve också.. Så jag gick själv och letade.. Så ser jag Louis stå i kön till typ bankomaten eller något.. Helt själv, så jag springer fram, kastar mig runt halsen, säger "i'm sorry, but I love you!" och ber om att få ta kort med honom.. haha^^ De sjukaste var att ingen runt om verkade bry sig alls..
Resten av gänget kommer iallafall dit så jag frågar om jag får ta kort med allihop. Jag tänker att det va synd att ovve inte va där och fick ta kort, men så ser ovve komma gåendes med Niall! som hon tagit kort med och tänkt samma sak om mig! Niall frågade mig om han får rida på hans rygg, för vi skulle tydligen gå någon annnan stans och ta kort. Harry kommer fram och säger "I planned on giving you a piggy back ride.." med ett en ledsen min som blev ett busigt leende när släpper ner Niall och hoppar upp på Harrys rygg. (Sorry Niall...): ) Sen kom vi till något ställe som såg ut som ett bibliotek, där vi ställde upp för kort, jag tror Harry klämde mig på rumpan.. Sen vaknade jag.. haha
Det va nog de skummaste..
Min Prins och jag♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-04-19 @ 10:28:36 / http://heartman.blogg.se/

Hahahahahahahahaa jag döööööör va grym dröm!!!!!! Åh kan dom inte vara få för sig att komma hit... Typ.... Välja ett random hus att bo i och så väljer dom ditt..... ÅH JAG VILL!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: