mysweetestthings -

Skinny love♥

Idag har jag gått i skolan, inte så kul, hade dock bara två lektioner så 12:40 slutade jag och tog min lilla bil hem, eftersom jag var helt säker på att det skulle regna under dagen och jag vägrade cykla hem i regn.. Väl hemma gjorde jag inte så mycket, städade och åt mat innan jag åkte och jobbade, för att Deli har brutit revbenen och jag va tvungen att hoppa in
Såg precis att detta aldrig blev publicerat igår.... jaja.. Glöm det jag sa..
Det blev inte mycket till städande, städade halva rummet bara.. men nu ska jag byta lakan innan jag sover!
Kollade en stund på Sherlock holmes 2 innan pappa somnade.. Nu har jag också letat balfrissa.. Att det ska vara så svårt att hitta något man gillar..
Imon är det lön! NICE! Måste köpa balskor och massa annat innan balen! Längtar tills jag får ta av mig plasten imon och få se min tatuering på riktigt(: Hoppas den är fin.. Och inte skev eller något.. Blev, under loppet av en timma, svinsvullen där min ena visdomstand skall upp... hoppas inte det är något fuffens.. Får fråga tandläkarna i Halmstad på torsdag.. Undrar när galna glassen öppnar..
Kul att jag gjorde sönder min syskontattoo precis.. nu måste jag vänta fyra veckor på att fylla i den.. suuuuuck

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-04-24 @ 23:38:08 / http://heartman.blogg.se/

gjorde sönder?? galna glassen? är de den i halmstad? Men hallå mongo, du publicerade visst det där igår ju!

http://mysweetestthings.blogg.se/2012/april/hot-girls-we-have-problems-too.html

mongo <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: