mysweetestthings -

I get lost in your eyes♥

Hej alla fina<3 Här är jag igen, sjuk igen, och har köpt haltabletter, hämtat glass och filmer på jobbet och nu suttit och kollat på filmer, ätit glassen, druckigt te och ätit kladdkaka i 6 timmar. Det är egentligen inte så mycket.. Känns som en evighet.. 
Skulle träna som en gnu denna veckan.. Kul.. Och så skulle jag träffa Meja massor.. Som jag förövrigt försökte lägga upp ett par bilder på igår som självklart inte fungerade.. Blogg.se appen är ju sämst..
Igår skulle jag jobbat.. Kom till jobbet vid halv tre och åkte till sjukhuset vid fem.. Hade inte halsfluss, men åkte tillbaka imorse vid åtta igen eftersom jag inte kunde sova.. Kan inte svälja. Men det känns faktiskt lite bättre än va de gjorde igår kväll-natt. Tur de.. Skulle egentligen jobbat imon också, men är rädd att jag inte kommer kunna sova inatt, och ska öppna, vilket betyder att klockan skulle ringa 05:00, och jag känner inte att jag är helt i skick för det.. Så jag bytte bort mitt pass så jag kan bli frisk. 
Annars är det snart dags för säsong igen.. (((: Can't wait.. Saknar mongolaget.. (2.0) Och lukten av ishall.. Och att träna.. 
JUST DET. Skulle ju träffat Louise idag.. fuck..
Ska till Sicilien om typ en månad! Mammas 50års resa! 
Ska jobba resten av veckan.. Och ska jobba på Way Out West på torsdag nästa vecka.. Hoppas på att få höra Florence + The Machine! Värt(:
Jaja, det var väl allt för denna gången! Puss på er♥
 

Kommentarer
Postat av: Mami
2012-08-01 @ 21:17:02

Jag skall fira min födelsedag på Sardinen ;) Hoppas du med skall åka dit !? , Jobba på way out west ? Med vem ? Laget ? Puss o krya på dig min skrutt<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: