mysweetestthings -

Skip to the good part

Jahaja... Skulle tydligen till Sardinien.. Mer än vad jag visste.. Nu vet ni också!
Idag har jag öppnat på jobbet, fyyy vad jag inte tycker om det.. That awkward moment när man går upp före solen. På sommarn. Slutade för en timme sedan och nu gör jag det jag är bäst på.. Nätshoppar.. Och sen ska jag göra en annan sak jag är grym på.. Köa! Men fina Amanda♥ 
Imorgon ska jag öppna igen, dock inte förrän klockan åtta, så två timmars sovmorgon! Värt(: Sen ska jag hem snabbt och byta om för att åka på kalas hos min kusin som fyllt elva tror jag..
Jag är hungrig.. Ska nog gå och äta innan jag fortsätter sätta sprätt på mina pengar!
 
Här va de inlägget som försvann.. Hahaha asså.. 

Kommentarer
Postat av: Mami
2012-08-08 @ 00:01:34

Du vänjer dig vid att öppna, sen kommer du tycka det är skönt ;) mycket ledig dag kvar när man slutar ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: