mysweetestthings -

You have a choice♥

Tjoooobre! Är hemma från Gotland nu!(: Drömde, igår tror jag, att Mjöda skickade ett sms till mig och bad mig uppdatera min blogg, så jag kände att det var dags.. haha^^ Har drömt väldigt mycket på senaste tiden! Härom natten drömde jag att min pappa dog.. Låg och grät i sömnen, och vaknade upp med tårar rinnandes.. Den drömmen kan ha något att göra med att min 93åriga gammelmorfar (Mejas gammelgammelmorfar!) gick bort den 17onde..♥ Ska på begravning i värmland på torsdag, och ska sjunga och spela gitarr.. Är nervös! 
Som sagt, kom hem från Gotland i söndags eftermiddag, och skulle egentligen på Rix Fm festivalen, men åkte direkt hem eftersom Ed och Olly inte skulle komma dit ändå (Tack Johanna!). Hemma var det söndagsmiddag med familjen + kusin och moster och sen kom Marcus och hämtade mig och jag sov hos honom! Sen var jag helt ledig måndag och tisdag! Sköööööönt! Så jag var hemma hos Marcus, och vi gjorde inte så mycket.. Kollade på Toy Story 2&3 (Marcus kollade på 1an när jag sov på söndagen..(ifall ni undrade..)) och var inne i kungsbacka en stund. Men igår hade vi en månad(: Ville hitta på något, så vi tog bilen in till göteborg, så jag fick köpa en fanta jag ville ha.. haha (Fanta Strawberry, sviiiin god! Får röd tunga..) Sen tänkte vi åka till Jensens, men sket i det och åkte hemmåt igen, satt i två timmar och försökte komma på vad vi skulle äta. Skjutsade Mocke, Emil och Charles till Kobacka och sen köpte vi pizza och åkte hem och kollade på ett småkryps liv! Somnade i mitten av filmen och kollade på resten imorse! Imorse körde vi runt och köpte lite grejjor till mig.. Först resår och hopprep, och sen satt vi och väntade ut tiden och träffade Charles och Olliver innan vi åkte vidare och hämtade två grejjer mamma har beställt till min bil! Ska få AUX kabel! Finally!!(: (Såg Peter och Andy på kungsmässan.. Saknar LBS!) Sen körde han hem mig och jag och mamma åkte till halmstad för att fixa min tand.. Snaaart klar! Sen åkte vi hem, och jag åkte till träningen efter att jag ätit lite snabbt! Först hade vi fys, och sen is.. Isen va helt seriöst värre än hela Gotland. Skojjar inte.. Kunde inte andas och mådde sååå illa efter.. Men om man spyr har man fortfarande 30% kvar att ge..! (: 
Jobbar 5 dagar i rad nu.. Suger lite.. Dock bara ett öppningspass, så de är ok! Det suger lite att sist jag gick upp klockan fem gick solen upp samtidigt, vilket den inte kommer göra nu... ): Kommer vara jobbigare att gå upp då! Men har lite tur, för jag är inte helt ensam, pappa är också vaken! (dock fem minuter innan jag ska åka.. Men ändå). 
Jag saknar mina vänner..♥ Korfffiiisar♥
Hör att pappa sitter och kollar på Teen Wolf inne i TV rummet, skulle vilja kolla på säsongsavslutet nu, men de kan jag inte för först måste jag städa upp min röra... Har inte städat sen innan Gotland....... Ingen vacker syn. Sen måste jag sova, för klockan ringer klockan 5! Puss på er♥ 
 
Halvt uppackad väska, halv uppackad låda med kläder jag beställt, blandad skit överallt, ren tvätt, smutsig tvätt, godis, gitarr på sängen och bara allmän kaos.. Det är dock tyvärr värre i verkligheten... 

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-08-23 @ 09:46:20 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Jag har gått in här varje dag och bah "varför uppdaterar hon inte!?" så det där smset i drömmen var säkert något telepatiskt från min sida. (;

Svar: (asså din Bild... (Hunden...) HAHA!) Haha fan va sjukt! Jag tänkte att de va något du skulle kunna fråga^^(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: