mysweetestthings -

A face straight out of a magazine

Hejsan hoppsan alla goingar! 
Min jul va bra(: Började vid elva hemma hos Rebbe och Matte i Fjärås! Hjälpte till lite och vid ett kom resten av släkterna! Vi åt och kollade på kalle, sen va de julklappsdags och efterätt och julklappslek! Lämnade Fjärås vid nio! (lååång dag!) och åkte hem till Marcus!(: Han och hans kusin Mattias satt och spelade xbox när jag kom och nu spillde jag dricka i hela knäet.. haha^^
Marcus fick sina julklappar, och jag fick min! Fick ett jättefint armband, som dock är för stort och jag kanske ska korta ner om de går.. Han fick ett xbox spel som inte funkade, och en resa (för mig och honom) till LA i April!(: Vi ska bo hemma hos Carroooo(:
Fick julklapp från hans familj också! En bakbok och ett armband!(:
Efter att vi hade försökt få igång spelet ringde vi oliver och åkte ut till honom och lånade hans gamla xbox för att se om de funkade, vilket de inte gjorde... Jag som ville spela): Får köpa de på ps2 och spela de hemma istället.. haha^^
Vi kollade på Dexter och gick och la oss sen! Trötta båda två! 
Klockan ringde vid åtta och vi gick upp vid nio för att åka och shoppa liiiite((: Halv elva kom vi fram till Media Markt och jag köpte mig en ny kamera<3 Canon Eos 650D blev de! Gryyyym kamera(: Lööööv it! (touch skärm har den också! haha^^) Sen tyckte Marcus att eftersom jag hade köpt två julklappar till honom (en värdelös som inte ens funkade...) så skulle han minsann också få köpa två till mig, så jag gick ut ur affären med OTH boxen♥ Alla nio säsonger, kärlek till den serien! Tack min älskling♥ Han köpte några spel, och vi åkte vidare till elgiganten för att hitta fler spel! jag köpte ett till ps3 som jag precis har spelat! De va svåårt... Jag är nog dålig.. haha (de är för sjuåringar och uppåt och jag bara dör...) 
Sen åkte vi hem och han spelade och jag tittade på OTH! Socialt(: Sen när min kamera hade laddat i typ tre timmar testade jag den! Wiiie(: 
Sen gjorde vi inte så mycket under dagen.. Åt lite, spelade lite, kollade lite OTH.. Typ!(: Sen gick vi och la oss vid 1 och blev väckta vid kvart i fyra av att Emma, Olivia och Niklas ringde Marcus mobil....... hahah orkar inte, velpellarna va fulla och Niklas hade tydligen ingenstans att sova och hade tappat sina nycklar! Vi fick somnat om igen iallafall efter att vi hade lämnat Ovves adress till Niklas! 
Imorse gick vi upp och gjorde typ samma sak, kollade serier och spelade! ^^ Fick för en gång skull, (tror de aldrig har hänt faktiskt) vara med Marcus i mer än 24 timmar! Brukar alltid åka iväg och träna/åka hem för att sova! Men de va mysigt att inte behöva tänka på vad klockan va eller att man ska iväg!(: 
Vid halv ett åkte jag hem och gjorde mig iordning och vid tre rullade bilen till Allingsås! Mot Morfar!(: Mysigt(: Kom hem vid halv nio och nu ska jag snart sova! Öppnar imon......... blä! Öppnar på fredag också.... sen är jag ledig i helgen! Men då är det träningsdags igen, harder than ever och på måndag är de nyår! Då jobbar jag också.. Men de är okej, för jag öppnar och är ledig nyårsdagen!(:
Himla långt inlägg de blev nu.. Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: