mysweetestthings -

All roads lead me there

Hejochhå! Vilken helg de har vart! Kul!(:
I Fredags efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning, och sen åkte vi till bowlinghallen och åt tacos och bowlade med jobbgänget, gamla och de som jobbar nu!(: alla kom självklart inte, men 14 blev vi och de va kul!(: Jag var dock inte med och bowlade, vågade inte diskera min rygg.. Så vid tio tiden skulle nästan alla gå ut, jag och två till.. Så jag fick skjuts hem till Marcus och sov där istället(: I lördags körde marcus mig hem på morgonen och jag började göra mig iordning för tävling!(: Vi hade samling tio (sovmorgoooon!(: ) och tävlade vid 16:36! Gjorde ett grymmeåk i korta och sen va de bara att tagga om inför långa! Efter tävlingen, vid ungefär 18, körde jag hem Sofia och åkte hem. Hon skulle hem till becca, och resten av familjen va hemma hos min kusin i kungälv (tror jag..) men jag hade ingen energi till de och somnade hemma hos marcus vid tio! Så skönt(: Åkte hem vid kvart i sju och gjorde mig iordning och åt frukost innan jag va tvungen att åka. Fick skynda mig och tog vägen om Marcus eftersom jag glömde alla mina hårgrejer där.... suck.. Sen skyndade jag mig till ishallen och trodde jag skulle bli sen, men jag rullade in på parkeringsplatsen tio över åtta och vi hade samling halv nio.. så de va skönt(:  hihi^^
Tävlingen gick grymt även på långa, och nu är det bara att tagga om till nästa tävling, i Jönköping! Can't wait! (:
Efter tävlingen duschade jag, och sen åkte vi hem till Sofia på middag! Det droppade ner pesto i ugnen så det började brinna.. Och Matte, som är brandman hade sagt att "nej, de kan inte börja brinna!" Och sen står han bara och skrattar.. haha^^
Efter middagen åkte jag hem till Marcus, och jag va jättetrött så vid halv elva låg vi i sängen(: Idag skulle han jobba och jag ska tydligen laga Lasagne.... jag har ingen aning om hur man lagar lasagne.. men de blir nog bra! Jag ska kolla på serier också!(: Och träna 19-22:30 i marconi! Sen ska jag hem till Marcus, sova där, och han jobbar imon igen. Så vid 14:30 ska jag få svar på röntgen!!! Och sen ska jag åka in till Göteborg, och hämta Marcus, som får sluta tidigare och så ska vi gå på jul på liseberg((: Sen ska jag träna, och sova hos marcus igen(: Får passa på nu när jag kan^^
På onsdag ska jag till Rebbe ganska tidigt och baka julgodis eller något, och vid två ska jag till en naprapat igen! Och på torsdag jobbar jag igen): 
Nu ska jag äta de 6 chokladbitarna jag har missat ( (((((: ) och kolla på solsidan! Pussss♥ ( men först, frukost!(: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: