mysweetestthings -

Don't you wanna stay?

Hejsan hoppsan lillebror!
I torsdags körde jag ju linnea hem och gick och la mig ganska direkt sen! I fredags jobbade jag och åkte sen till göteborg och träffade ovve, köpte julklappar och grejer som jag ska ha på jul/nyår, och kom på att en grej jag köpte från topshop, och betalade typ 200 spänn extra för, för att den skulle komma fram i tid till nyår, kunde jag förmodligen köpt på topshop i göteborg.. Vågar inte gå in och titta... Fick hem en klänning som jag skulle haft, men den va inte fin så jag köpte en grej från nastygal och en från topshop... hoppas de passar..
Iallafall, jag och ovve shoppade och fikade, och sen gick vi och mötte marcus på jobbet, gick med ovve till Ritz och senb gick vi till pendeln och åkte hem! Åt mat, kollade på greveholm. Sen åkte vi och köpte chips och kollade på mer greveholm (1996)(: 
Morgonträning igår, och jag åkte på Carros plats i korta! Efter träningen, fys, och sen hem och åt! Kollade på OTH, sov, fick stooor bulle av mamma (hagabulle(: ) Och åkte och jobbade stängning! Sen åkte jag hem till Marcus och vi kollade på greveholm! Sen va klockan helt plötsligt halv två och vi gick och la oss!(: 
Imorse åt vi frukooooost och nu har vi kollat på greveholm.. igen... ^^ hiihihihihi
Idag har jag uppvisning, och jag ska åka....... Iiiip. Kan inte armarna ännu... Panik. Får lära mig dom sen! De ska nog gå bra, jag är snabblärd(:
Ser Emelie som drar Victor i sin pulka (och gör snöänglar, och leker med meya) utanför fönstret((: Sötisar^^
Pusssss på er<3

Kommentarer
Postat av: Mami
2012-12-16 @ 20:25:50

Det gick jättebra på uppvisningen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: