mysweetestthings -

I choose to be happy

Lasagnen jag lagade igår blev typ hemsk, smakade donken och va hård.. Sen tränade vi i Marconi men först kollade vi på filmning från tävlingen och från happyland och burlesque♥ OCH FICK PEPPARKAKS KLADDKAKA! :D Brukar få de när vi har vunnit ett kval(: Gooooott! :D 
Igår hade jag en jättemysig dag(: Vaknade hos Marcus och åkte hem därifrån vid nio, när han åkte och jobbade(: Sen kom Rebecca och hämtade mig och så åkte vi (och Meja(: ) till Ikea, åt frukost/lunch och shoppade lite grejjor! Sen åkte vi vidare hemmåt och jag åkte nästan direkt till Lotusgården och fick svar från röntgen!(((: De va ingenting, vilket är bra.. men då jag vet ju inte varför jag fortfarande har ont.. Sen åkte jag in till Liseberg och parkerade min bil uppe på Ica Focus, och gick till pendeln och åkte med Marcus hem! Vi blev hämtade av Mia på annebergsstation och åt en macka hemma, sen åkte jag, Marcus och Victor in till Liseberg och vandrade runt i kylan i ett par timmar innan de åkte hem och jag åkte till träningen! (men först tog jag ett stopp på donken, förstår inte varför jag åker dit, det är äckligt och får mig att må illa..., sen åkte jag till frölunda borg och bytte min ring och sen åkte jag till träningen!) 
Här får ni några bilder från helgen och igår((: 

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-12-12 @ 20:34:17 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Står det rosa rattmuff? Hahahaha :D Skoj.

En gång skrev de SNÖ på min lapp..

Svar: Japp! Hahaha varför??? ^^
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: