mysweetestthings -

I'd fall apart without you

De gick nog ganska bra i söndags.. sämre än vanligt men ändå okej.. Träningen efter gick bättre! I måndags öppnade jag på jobbet, hade personalmöte och dans på kvällen! Sen åkte jag hem och va med Marcus en stund innan jag åkte hem och la mig! Igår öppnade jag igen och de va kaooooozzz med alla paket bland annat.. sen fick vi varor, tidningar och annat! Plus kunder på de.... Fick maaaassa paket... Men de gick! Fick tydligen inte lika mycket idag iallafall.. Men fruktar inför morgondagen.. Efter jobbet åkte jag hem och sov lite, gjorde mig iordning och åkte in till Liseberg! Sen tänkte jag ta buss/spåris till centralen/brunns och gå och möta upp Marcus! Så jag satte mig en buss där de stod "via centralstationen" och frågade chauffören hur lång tid ungefär det tog dit, han svarade "inte mer än en kvart!". 45 minuter senare var jag tillbaka på korsvägen. Hade vart borta i landvetter och vänt........ suck. Så Marcus tog pendeln till Liseberg och jag mötte honom där istället! Sen gick vi på jul på Liseberg i ett par timmar! Kollade på isshow, köpte lite godis och jag gjorde några tappra försök i att vinna något.. Vann en liten fjuttig rosa fjäril och slösade typ hundra spänn ): Doh! Sen åkte vi förbi pizzerian och åkte hem till honom! Kollade klart på greveholm och kollade på greveholm.... haha^^(: Sen gick vi och la oss, och imorse skulle han jobba och jag åkte hem och bytte om! Efter det åkte jag upp till jobbet och mötte Sofia! Vi åkte ut till Fjärås, och bakade med Rebecca! Sen högg vi gran, och åkte tillbaka och åt våfflor och bakade lite till! Sen åkte Sofia och jag till hemlig ort och köpte julklappar! (; Jag köpte en klänning också, så nu har jag en plan C om min plan B till nyårs outfit inte passar! Sen åkte vi tillbaka till jobbet och slog in ett paket! Nu är jag hemma och mitt paket från Nastygal som jag beställde i fredags har kommit! Så jag ska åka och hämta de innan träningen! Tränar 18:30-21:05 idag och sen ska jag till Marcus en stund och sen hem och sova! Imon öppnar jag igen och har tidig träning på kvällen! sköööönt! Sen jobbar jag stängning fredag, lördag och öppnar söndag! Så de blir min jobbhelg nu! 
Nu ska jag göra mig iordning och sen åka! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: