mysweetestthings -

We could make forever feel this way

Heeeej på er! Idag är det Luciiiia! Igår på träningen fick jag reda på, 10 minuter innan vi skulle gå på isen och åka hela, att jag skulle åka på Carros plats... Aldrig åkt där innan.. Men de gick säkert ba ändå! Skönt att va tillbaka i(: Kunde inte göra annat än att le i cirkeln (va förvirrad i resten av programmet men i cirkel va de lugnt...^^ haha) (: 
Åkte direkt hem efter träningen och kolla på ett avsnitt av OTH innan jag låg i sängen innan klockan elva! Så jag var för en gång skull i säng i tid! Dock sov jag dåligt och vaknade flera gånger i timmen och helt plötsligt va klockan 6:20 och jag fick rusa upp ur sängen och ut till bilen (men först tog jag på mig kläder...) Sladdade in på jobber halv sju och jobbade fram till ett! Så nu är jag trött och vill sova... Kollar på OTH! Tränar inte förrän halv nio ikväll! Ska köra Linnea hem, så jag är inte hemma förrän någon gång efter elva.. Öppnar imon igen, och sen ska jag köpa julklapp med ovve! Seeen när min bäjb har slutat jobba ska jag hem till honom och mysa! På lördag är det morgonträning, 7:30-11:30 och jobb 16-22! 
Nu ska jag titta på OTH och äta macka med onsalakorv♥ (: 
Puss på er alla fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: