mysweetestthings -

My math skills are terrible..

Denna videon är så ful.. haha

Idag är det tankens dag! En dag för att öka medvetandet om hur våra tankar påverkar våra liv..
Nu har jag lektion, och borde egentligen jobba lite kanske.. men nje.. de kan ja göra de senare.. Snart är de iallafall lunch.. Och sen tråkig lektion.. Men jag har hört att Davor är sjuk så hoppas på något spännande...
Mår inte illa när jag äter längre.. Whopwhop, nu kan jag äta som normalt folk(y'
Intressant info.. Emmy jobbar massor, hon har skrivit massa sidor.. Jag har inte ens skapat ett dokument.. Jävla projketrapport.. Är jag inte klar med låten nästa vecka ska jag nog jobba hemma och göra klart den..
Har iallafall kollat på Gossip Girl, och kollat på trailern för nästa avsnitt. Valentines day((:♥
Forever alone(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: