mysweetestthings -

Nothing comes without a cost

Tjolahejtholahopp! Nu är vi på svensk mark igen! Jag fick även igår åka på Sannas plats! Stackarn var fortfarande sjuk..
Aldrig åkt därinnan, men nu fick jag iallafall åkt igenom det på morgonen(: men det gick nog ganska bra ändå.. Jag är nöjd eftersom jag aldrig åkt där! Skulle jag kunnat platsen skulle jag nog inte va lika nöjd, men de är en annan femma! Vi slutade på en åttonde plats, nöjda med presentationen men inte poängen.. Som de brukar vara.. Efter tävlingen åkte vi tillbaka till hotellet, duschade och packade, åt mat och jag köpte ett par rosa jeans från Hollister! Loooove em'! Sen åkte vi tillbaka till ishallen och hejjade på boomarna!(: grymma dom!(:
Efter tävlingen åkte vi tillbaka till hotellet, åt kvällsmat och packade klart, åkte hem med färre personer än vad vi åkte hit med pga magsjuka..): och vid fem tiden vaknade jag av att jag mådde illa, så jag satte mig vid fönstret i trappan och tittade ut och intalade mig själv "jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk" Det är ju faktiskt tanken som räknas! Började må bättre efter ett tag och illamåendet övergick till hunger, men jag satt kvar och somnade där så småningom(?). Gick iallafall upp och la mig i "sängen" igen eftersom halva kroppen somnat i den obekväma ställningen.. Sen dess har jag mått illa värvat med att vara hungrig.. Antingen äter jag och mår illa eller mår konstigt och är hungrig. Jag väljer att vara hungrig.
Har kollat på kung fu panda 2 och lejonkungen 3 och sovit typ.. Nu är vi iallafall som sagt i sverige.. I Ängleholm för att vara mer exakt! Längtar inte till skolan imon. Blä..
Nu ska jag återgå till att ignorera hungern och lyssna på musik! Hörs någon annan dag<3


Kommentarer
Postat av: Mami
2012-02-06 @ 20:50:14

Prestationen menar du ;) O byxorna köpte jag åt dig ;) skulle vara kul att få se dem på :) , hur som helst så har du gjort en grym prestation denna helgen och skall vara hur stolt som helst, det är jag :) puss min söta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: