mysweetestthings -

Show me how you do(:

Hejhopp! Idag är det tävlingsdag! Igår hade vi träning och lite ledig shoppingtid! Jag åkte på Lillens plats för stackarn var matförgiftad och fick flygit ner hit! Herre.. spännande att åka på en kortis plats.. Andra steg överallt, men de gick nog okej ändå! Sen shoppade vi och åt lunch, köpte bara en sminkborste, men ska köpa lite grejjor på Hollister imon tror jag! Intressant info! Nu har vi iallafall gjort en grymme träning! Ska sova och sen fixa grejjor innan tävlingen, 18.32 tror jag vi står på is om jag inte minns helt fel, eller så var det 18.27.. skitsamma.. Vi startar sist iallafall! Grymt! (: Nu ska vi ha vila, så jag ska sova! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: