mysweetestthings -

You carry me home♥

25 Sekunder av himleriket♥

Idag har jag fixat lite hemma, städat och så, kollat Glee och New Girl, duschat, letat balklänning, balväska, balskor, studentväska och festskor, så nu är jag helt klar! Skall bara beställa hem allt, och hitta smycken! Det får göras efter Milano! Super skönt att slippa tänka på allt sånnt senare!(: Sen har jag vart hos Sofia och fyllt på mina fransar, ätit lite mat och åkte och tränat! Stressade iväg till träningen, men kom fram en halvtimma för tidigt.. haha ^^
Imorgon måste jag packa! Och vid nio ska jag, mamma och Sofia äta frukost på Karma(: Efter de ska jag packa det sista innan vi åker mot flygplatsen! Wihooo (:
Nu ska jag snart gå och lägga mig! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-02-16 @ 00:31:20 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

De stod på facebook att de skickar ut glassarna den här veckan så denna eller nästa vecka? På 7-eleven först, men sedan kommer de komma ut i vanliga affärer. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: