mysweetestthings -

1000 miles♥

Nu ska ni få höra om mina senaste dagar..
I fredags skulle jag ta bilen till skolan för jag va lite sen.. men de va ju 37 lager is på rutan så när det var 6 minuter kvar innan jag börja bestämde jag mig för att ta cykeln.. Dumt val för tre minuter senare låg jag i en grushög... Skrapsår, blåmärken och ledskadan i min hand är värre.. 9 dagar kvar till läkarn! Va i skolan, cyklade hem och hämtade bilen, fikade med mina fina vänner♥ Utan emma denna gången dock.. Sen åkte jag hem och gjorde nog inte så mycket, slappade.. Kollade på tv..
Lördagen spenderade jag på jobbet, och utanför jobbet i mina crocks, i snöovädret, skottade kärror och saltade på plan.. Mina fötter va kalla efter det.. Hela jag för den delen.. Sen åkte jag en sväng förbi kungsmässan och köpte ett linne jag ville ha på HM.. Åkte hem, åt mat och gjorde mig iordning för kvällens utgång! Det är ganska ekonomiskt att inte dricka, när det är gratis inträde på krogen, värt! Spenderade iallafall halva kvällen inne på mingel med Emmy. Men de va så himla tråkigt, så vi åkte till Emmys kompisar i Lindome. Mycket trevligt!(:
När jag kom hem, och hade gått och lagt mig, ringde klockan fyra timmar senare.. Då va det dags att stiga upp för att åka till salongen! Fixade mina fransar och färgade håret! Blev jätte bra!(:
Typ såhär;
Sedan åkte jag och firade Sandra som fyllde 18 idag, grattis grattis!(: Efter det åkte jag och tränade, och extraränade en snabbis och åkte sedan hem! Nu har jag ätit, skrivit detta trevliga inlägg.. Och nu ska jag snart sova och tagga inför skola och fys imon, får se hur de går.. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: