mysweetestthings -

Ai se eu te pego..♥

Idag har vi gjort massa trevliga grejjor... Försovit mig, gjort iordning mig för tääävling! Tränat, ätit mauuuwt, haft videogenomgång.. I en liten bastu.. Japp, de går att pressa in 24 pers i en bastu.. Vi har försökt, och lyckats(y' Sen har vi tävlat, fallit omkull och sedan tittat på resten av tävlingen. Grymma boomerang som gjorde ett grymme åk, och Martina, som hoppade in i söndags, tävlade! Och ovve åkte på en plats som hon tränat en kvart på.. Grymt! (:
Sen har jag ätit Kina mat, handlat mat och gjort ett mat schema så jag vet vilken mat jag ska laga under veckan.. Nu har vi kollat på en film, sytt lite på långa klänningen och nu är det dags att duscha!
Taggar om inför långa och går och lägger mig!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: