mysweetestthings -

Everyday it will rain..♥

Tänkte vänta tills något spännande hände tills jag bloggade.. Men de är ju lov, så de brukar inte hända så mycket... Hade en grym nyår.. åkte hem med Rebecca och hittade massa skivor och spel på vinden som jag har lagt i bilen och installerat på datorn.. Sen har jag kollat på tv, ätit, sovit, strassat och tränat!
Idag är det en viktig träning, men innan dess ska jag strassa klart och, ja kanske skriva på min låt? Andy skule hjälpa mig och sa "du kan lämna in de du skrivit på Adela! Jag kommer vara inne varje dag, eller varannan iallafall! Kanske inte på Julafton, men jag tror inte du skickar in det då ändå.. blabla" Jag skickade in det den 28onde, tror ni han har svarat ? Han har inte ens läst! Men bajs.
Men nu ska jag.. göra något.. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-01-05 @ 19:25:31 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Måste också plugga... Orkar inte....... Jävla journalistik! ):



Och det med Cdon; jag vet att man kan det. Har gjort det förut, men orkar inte lägga ner tid på det. Kommer antagligen hitta något annat som jag vill beställa eller köpa ändå (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: