mysweetestthings -

Forever alone..

Sitter just nu forever alone i entrén och jag vet inte, väntar antar jag... Ska egentligen ha håltimma till 12.30, men ändrade om i schemat så börjar lektionen 11.. Sen blir de lite rörigt.. Ska äta lunch och ha historia också innan jag slutar.. Får se vilken tid det blir..
Kul att jag satt med Thilda och killarna i klassen, sen gick Thilda för att prata med Anders och lämnade kvar sina grejer, och killarna gick också.. Sen kom Thilda tillbaka och hämtade grejerna så hon har nog inga planer på att komma tillbaka.. Så jag får nog gå och leta efter mina kära klasskamrater! De är sjukt tyst förövrigt.. Så skönt! AK ringde precis och sa att jag, Lisa och Ovve har vunnit något pris.. Något idrottspris, typ Isväktaren.. För att vi vann sm förra året! Kul! Nu ska jag strosa iväg! Puss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: