mysweetestthings -

Is your ♥ taken?

One Directions nya låt är bajsbra.. Orkar inteee.. Varför måste dom vara kända? Vill ha alla mina fina bebisar för mig själv♥
Gjorde som jag sa imorse, åt yoghurt och en apelsin och tittade på OTH.. OMG, slutet.... Wäääääääähhhhh!
Åh herreguuuud va jag kommer leta internet och nörda de i Lö France! Ovve är du på??? Fast du kanske inte läser detta.. så de blir ju dumt.. men jag vet att du är på.. så bra! Då säger vi så!
Har beställt lite grejjor idag också.. Så nu är jag 500 spänn fattigare.. Och imon måste jag köpa nya hörlurar, för klantigt nog har jag tappat bort mina gamla.. Och jag klarar mig inte på en 22 timmars bussresa utan hörlurar!
Men men, nu ska jag hitta på något att laga till middag och kolla lite på tv innan träningen! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-01-26 @ 22:54:34 / http://johannameh.blogg.se/

Hallå vet du vad Emelie sa på träningen idag??? Att hon har hört att one direction ska flytta till göteborg! Vet inte hur sant det är, men fatta va coolt om det är det!! :D

Postat av: LOUIsE
2012-01-27 @ 18:08:15

JAG ÄR PÅÅ!! HALLÅÅÅÅÅÅÅ ELLER

Postat av: Olivia
2012-01-28 @ 01:41:45 / http://heartman.blogg.se/

hahahahaha älskar att du svarar på dina egna frågor... Jag lovar att kommentera din blogg snarast! Har bara inte hittat motivationen än. Men iallafall, JA! jag är jättePÅ!!! JÄTTE, jag dog ju i slutet på veckans avsnitt, va tänkte han med?!?! puss på dig. har faktiskt skrivit om dig när jag uppdatera precis också haha.. De va därför jag tänkte ta en liten sneak peek in på minasötastesaker.blogg.se <3

Postat av: Emma
2012-01-28 @ 22:39:14 / http://grannis.blogg.se/

Det går inte att kommentera inlägg man har lagt upp med mobilen men tänkte skriva rip i alla fall, på ditt senaste inlägg. <3

Postat av: Frida
2012-01-29 @ 13:43:41 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Det är bara för att blogg.se appen SUGER SÅ JÄVLA HÅRT! Man klickar i kommentarbar, men det funkar inte utan måste fixa det på datorn eller via safari.... -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: