mysweetestthings -

It began with a dream..

Hittade mina hörlurar hemma på skrivbordet, så ja slipper köpa nya!(: (ja de är ganska stökigt..)
Gjorde egen müsli igår.. Gott!(: och idag har jag haft morgonträning, duschat, handlat mat, handlat mediciner och grejjor, hämtat filmer, lagat Thaimat, kollat på Mozartcup och nu ska jag kolla på sharkboy and lavagirl och prom!(: känner mig förkyld och jag vägrar att vara förkyld i Frankrike, eller resten av säsongen för den delen.. Så jag valde att stanna hemma ifrån en fest dom skulle bli grym..): men man måste prioritera, hellre frisk och glad i sju veckor än glad för en kväll!
Tänkte bara uppdatera er lite.. Nu ska jag återgå till min film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: