mysweetestthings -

My knees were far too weak

Ställde precis klockan på tio.. De kändes skönt! Behöver inte komma på filmlektionen, kan vara hemma och "plugga" istället.. Hej sovmorgon! Gjorde inte mycket vettigt i skolan idag.. Satt vid datorn i cirkus sex timmar och gjorde i princip ingenting.. Klippte och förbättrade våran dokumentär, kollade ett avsnitt av 90210 och surfa runt.. Imon är det ju One tree Hill.. Ställer nog klockan på halv tio och äter frukost och tittar på det! Wiie(: Det blir ju sömn så det räcker och blir över... Idag har vi tränat.. Och jag stannade kvar efter för att fixa våran hemsida! Nu ska de snart hända grejjor! Och ont i munnen har jag också, världens bajsblåsa längst bak vid tänderna så att de inte går att bita ihop utan att tugga på den.. Aaajj! Och efter fredagens lilla cykeltur mår min hand inte bättre än..):
Varför skulle kylan komma nu? Usch de är ju jätte kallt ute! Tur att det inte är långt kvar tills vi åker iväg till vårvärmen i Frankrike och Milano! (Rouen och Milano om vi skall vara petiga..) Nu ska jag iallafall sova! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: