mysweetestthings -

Prepare to shatter♥

Skoldagen va sämre igår än väntat... hahaha fml. Hade inget att göra på 6 timmar, inga hörlurar, fixade min tand innan skolan, och mamma sa till att jag kanske skulle komma lite sent, vilket gav mig 180 minuters giltlig frånvaro, så jag hade inte behövt vara med första lektionen.. Och ja, det hände typ inget spännande alls.. De regnade inte ens.. Sen åkte jag en sväng om Statoil i onödan för att jag hade glömt mina pengar hemma (skulle tanka..) Så de sög ju lite..
Men jag åkte iallafall hem, lagade mat, stressade även idag iväg till träningen, tankade och hämtade ett paket på vägen. Tränade, extratränade och åkte hem.. Oh happy day.
Idag är det torsdag, och jag ville bara ligga kvar i sängen.. Men nehedå.. Jag åkte till skolan, hade tråkig film lektion, gjorde inget idag heller.. Men imon så! Då jävlar! Iallafall. Sammanhängande text jahadå!
Hade två timmars håltimma och lunchrast, innan det var dags för sista lektionen, ARL, Projekt och Företagande! (Förkortningen..?) Slutade tidigt och gjorde inte speciellt mycket mer än att prata på den lektionen.. Gotta love!
Åkte hem, kollade på OTH♥ Fattar dock knappt ingenting.. Men men.. Bestämde mig för att skriva min låt.. Den som jag kämpat med i 6 månader, tog en och en halvtimma att skriva.. Haha! Orka.. Jaja, nu är jag klar med det, och ska bara spela in den. Nu när jag får tid till det... Måndag kanske..
Iallafall.. Nu ska jag snart göra mig iordning för träning och åka till Wallenstam!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-01-12 @ 17:52:01 / http://grannis.blogg.se/

Vill höra din låt :)

Postat av: Emma
2012-01-12 @ 21:09:32 / http://grannis.blogg.se/

Och om min blogg fortfarande ser konstig ut, testa att klicka f5 ett par gånger till.. funkade för vissa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: