mysweetestthings -

Det är såhär man mår när man hemligheter har

 
 
Hejhopp! Här sitter jag i soffan och har inte bloggat på riktigt sen innan turkiet, ledsen för det.. Just nu mår jag för jävligt, ont i nacken, huvudet, feber, kliande utslag, ont i halsen och kan knappt svälja.. Halsfluss<3 
Kollar på iCarly, kollade på Young adult och ska kolla på någon annan film snart.. Det är det enda jag gör.. Kollar film och sover.. Och äter glass! :D
Min familj åkte iväg hem till min kusin som fyller år.. Jag får inte följa med):
Okej.. Intressantare än så blir det inte denna gången.. Hörs någon annan gång! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-07-17 @ 22:44:30 / http://johannameh.blogg.se

krya på dig snutteplutten! <3

Svar: Mår nästan bra nu! :D
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: