mysweetestthings -

I think I think too much

Har egentligen inte tid för detta.. Borde sova.. Men vill uppdatera er.. Min semester är slut och jag har inte semester förrän om.. tre veckor tror jag.. igen, när vi åker till Gotland på träningsläger..
Iallafall.. Ska jobba imon, öppnar, så klockan ringer vid 05:00. Kul liv.. Jobbar resten av veckan också.. Öppnar på lördag också, och jobbar kväll på söndag.. Resten av månaden + Augusti blir det uppstigning 05:00 varje pass.. Wehooo.. Har iallafall pengar på kontot, det är bra! Nu ska jag avrunda och gå och lägga mig! Puss på er<3
Bebisen har det inte hänt något med.. Rebbe ska till sjukhuset imon och då kanske dom ska sätta igång henne(y' (:
Godnatt(: <3

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-07-27 @ 15:39:41 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Du får blogga om du blir moster! För jag är inte så aktiv på facebook (om du skriver där). I want to know. Spännande (:

Postat av: Olivia
2012-07-27 @ 15:55:59 / http://heartman.blogg.se

hehe.. "sätta igång henne"... du är duktig som jobbar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: