mysweetestthings -

I deserve a storybook ending♥

Hej alla fina♥
Tar just nu en paus i packandet för att skriva om min dag(:
Klockan ringde vid kvart över åtta, men jag klev inte upp förrän kvart i. Gjorde mig iordning lite snabbt innan jag tog bilen till stationen föratt parkera bilen, där det inte fanns plats, så jag tog med mig ovve och åkte bort mot hede och parkerade där, och kom precis med tåget! (viktiiiigt info!) Vi åkte in till göteborg och gick till Rockhouse där vi köpte halsband, armband och ovve köpte en tröjja (1D). Sen gick vi runt och köpte grejjor till Turkey! Gjorde världens spontanköp.. En digitalkamera! Nice! Det va butiksex, kosta 500 spänn! VÄRT! Det räcker till Turkiet iallafall! Imon bär det av! Så jävla nice! (om inte inte har förstått det så är jag ganska pepp) Innan vi tog pendeln hem igen sa vi hejdå till Veronica och Natalie, som satt i Göteborg och åt frukost. Åkte sen hem, städat min bil och packat!(:
Min läkare ringde nu också, så då kan jag bocka av det från listan!
Nästa stopp -> Studio CK.

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-06-19 @ 01:52:28 / http://grannis.blogg.se/

Party hard of you can go home!

Will miss you Buddy <3

Postat av: Olivia
2012-06-19 @ 13:03:52 / http://heartman.blogg.se/

haha asså igår... vi bara flängde ju ;) nu kör vi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: