mysweetestthings -

Jävla bögjävel♥

Hemma! ((: )): Både bra och dåligt! Gött att vara hemma, men ack va jag längtar tillbaka. Vill tillbaka. Nu nu nu. Har lovat att vara tillbaka inom en månad.. Jag åker själv om det ska vara så att ingen kan.. Vilket det inte är någon som verkar kunna just nu.. 
Ska skriva ett Alanya inlägg senare, med bilder (dock som sagt nästan bara bilder på mig och ovve, but still)! Hinner inte nu, för idag är det världens bästa Olivia Hartmans 19 födelsedag, och jag, emma och Johanna ska hem till henne när Johanna slutat jobba!(:
Firade Ovve en snabbis förut, med kladdkaka och paket(: Ikväll blir det släktfirande!♥
Nu har jag sovit, en vecka i Alanya tar på kroppen... Nu ska jag hitta något att ha på mig innan johanna hämtar mig! Puss på er♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: