mysweetestthings -

But it's all good.

Tisdag idag, nej Onsdag.. Tur det, för min tisdag sög. Jag vill inte ha en till sån dag, men vet att jag kommer tycka min dag är värdelös efter träningen ikväll.. Har tappat hoppet om VM. Det suger lite, men jag vet att jag inte kommer få åka om ingen skadar sig eller blir sjuk, so why keep trying?
Skolan va iallafall tråkig igår, tråkiga APU.. Sen åkte jag hem och åt massa lasagne innan träningen, var fortfarande mätt när jag kom hem..(y' Imorse åt jag äggröra.. Bara för att, men vi hade ingen mjölk.. Och jag är inget stort fan av äggula, så de blev ju inte jätte gott.. Efter skolan ska jag iallafall äta pannkakor, för de har pappa gjort smet till.. Ska tvinga honom att lägga i vaniljsocker..(: Höhö(: Ikväll har vi mentalträning innan träningen.. Hmm..
Längtar till Onsdag morgon, exakt en vecka.. För då får vi god hotellfrukost! Och resten av veckan för den delen.. (fram till söndag, men de är ju resten av veckan.. såååå...) Har hört att Novotel har godaste frukosten.. Så de låter ju bra!
Nu ska jag fortsätta jobba.. Eller något..

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-03-07 @ 10:58:57 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Jag åt också äggröra till frukost!

Postat av: Emma
2012-03-07 @ 18:45:59 / http://grannis.blogg.se/

jag läste: . Ska tvinga honom att ligga i vaniljsocker..



😨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: