mysweetestthings -

I love you forever♥

Nå, idag är det fredag, vilket borde betytt redovisning och prov, men istället tog jag och mamma bilen till Halmstad för "operation". Iklädd i typ badmössa och tossar på fötterna satte jag mig i stolen och fick 158 bedövningssprutor runt tanden. Det var typ de värsta.. fy. Sen fick jag ett sånt operationsskynke över mig.. Ett sånt med hål där dom ska göra ingrepp.. Sen började han skära, borra och skruva in skruv. Skruven knakade i hela käken. Kan fortfarande höra de äckliga ljudet.. Sen va det iallafall bra med det och innan jag och mamma shoppade så skulle vi röntga så att inget såg tokigt ut! Sen åkte vi och shoppade! Köpte jeansjackan, två bandeaus och en body scrub!
Sen åt vi lunch innan vi åkte hem och bedövningen släppte helt och smärtan blev för mycket.. Tog tabletter och la en isklamp tryckt mot kinden och gick och la mig en timma. Sen dess har jag kollat på Big Brother, Secret Circle och ätit pannkakor! Nu ropar pappa, för vi ska kolla på Vampire! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: