mysweetestthings -

Keep your eyes open♥

Sitter på projektarbetslektionen. Är trött på detta arbete jag knappt börjat med. Jag orkar inte, de är så mycket text, så många sidor och jag har ingen aning om vart ja ska börja... Får damp på detta!
Sitter iallafall och lyssnar på Convivium låten.. Vi är för roliga.. haha^^
Idag är de uppvisning, och jag får äta pannkakor! Wihooo..(:
Annars har jag inte för mig så mycket,tränings ledig resten av veckan.. Och nästnästa vecka är det auditions!

3/4 18:30 - 20:30 i Wallenstams ishall
4/4 20:45 - 22:45 i Slottskogsrinken
5/4 19:30 - 21:30 i Marconi ishall

De var allt för mig... nu ska jag fortsätta ha ångest för projektarbetet! Puss♥
(Ja de är en annan text stil av någon anledning..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: