mysweetestthings -

Not over you♥

Igår tränade vi, efter träningen fick jag köra hem Emma, för hennes syster vad magsjuk, och mamma skulle köra henne... Lite krångligt... skitsamma..
Den enda saken som kunde få mig att skutta upp ur sängen imorse, var det faktum att det var näst sista avsnittet, ever, av One Tree Hill.. Såg trailern till nästa avsnitt också... Det var vackert♥ Can't wait♥
Annars har jag filmlektion.. Tråkigt, men vi "slipper" jobba eftersom vi har planerat klart.. Ikväll blir det tre timmar is, hoppas på något skojj! Annars ska jag filma ett repotage... Och på söndag också tror jag.. För jag kommer säkert inte få allt bra material idag.. Får se!
Imon ska jag inte till skolan, ska till Halmstad och skruva in en tand... Hjälp... Dom kommer borra in en skruv i min käke. Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-03-30 @ 14:11:55 / http://heartman.blogg.se/

ÅÅÅÅÅH JAG SÅG OCKSÅ DET IGÅR! höll på att döööe. just nu saknar jag dig, brukar ju träffas några dagar i veckan för att prata om allt som händer i våran serievärld.. Iallafall, såg VD idag med, blev arg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: