mysweetestthings -

You stole my ♥

Jag behöver långt hår. Nu.
Kvällen blev grym igår! Åkte hem till emmy och hjälpte henne att göra sig iordning och grejjer och tog sen pendeln mot göteborg! Hamnade inne på Chalmers fest och där spenderade vi resten av kvällen! Nice!(: Träffade Sean Kivi där också!! :D
Imorse vaknade jag av mig själv igen♥ Kollade på Breaking Dawn behind the scenes innan mor och far kom hem från Tjörn! Sen åt vi våfflor♥ i uterummet(: Och nu har vi grillat till middag också.. Värt!
Jag hoppades att jag skulle vakna frisk imorse.. men de gjorde jag inte.. Har ingen röst och kan inte andas genom näsan.. Fml. Sadface.. Så de blev ingen extraträning för mig idag.. Jag vill va frisk! Men imon ska jag träna! Och vi är lediga från skolan♥
Nu ska jag snart kolla på Footloose(y'
Ååh♥

Kommentarer
Postat av: amanda
2012-03-26 @ 22:29:01 / http://amandakallman.blogg.se/

åh det är ju bara såååååå snyggt!! avis* <3

Postat av: Olivia
2012-03-28 @ 13:12:37 / http://heartman.blogg.se/

hahaha först fattade jag verkligen inte sean kivi.. men nu tror jag jag förstår mer. Tyckte också du va fin i långt hår, men de tog upp för mycket av din uppmärksamhet. Du kunde ju inte bada för att du inte ville blöta ner de, och va tvungen att platta luggen inte vi åkte någonstans spontant, och borsta det med speciell borste. men fin de va du minsann! Mycket. Men de är du ju för fan alltid! avis* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: