mysweetestthings -

I've been shot by you♥

Hejsan hoppsan! Jag har haft en busy weekend, fast ändå inte.. Eller jo.. Okej.. I lördags gjorde jag inte ett skit, förrän 16, då jag började jobba! Jobbet va ganska lugnt, och jag plockade upp lite drickor och sånt käckt(: Sen åkte jag hem där Ovve och Johanna väntade utanför! Tio minuter senare kom Emma och Emmy också, vi hade lite "förfest" och dom hjälpte mig hitta vad jag skulle ha på mig! Sen gick vi in till innerstan och gick till Esters! Träffade lite folk från klassen, carro, madde från spirit och linnea! (: Vid tre tiden tog Emmy pendeln hem och Niclas betalade våran taxi hem!♥
Ovve pratade i sömnen♥ De va kul(:
Vaknade vid tolv och åkte till kungsmässan och köpte godis, åkte sen och köpte pizza.. GOTT(: Vi gjorde ingenting under hela dagen, kollade på The Last Song och Bounty Hunter! Sen åkte emma hem och jag och ovve åkte och handlade mat! Efter det satt vi typ och kollade på massa 1D bilder och lyssnade på musik innan ovve åkte hem!(:
Idag är det måndag och jag har träning! Har inte tränat sen i onsdags.. Det går bra nu!
Har precis haft diskussion om köttindustrin i naturen.. Intressant info.. 

16 Dagar till Balen!
22 Dagar till Studenten!
36 Dagar till Alanya!

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-05-14 @ 14:51:27 / http://grannis.blogg.se/

Por favor

Postat av: Olivia
2012-05-14 @ 20:47:37 / http://heartman.blogg.se/

papi betala taxi <3 sååå söt!! Och fan ta er. Jag ska fan sova med tejp kring munnen när jag sover med er hädanefter, om det är så att jag kommer prata i sömnen.. Asså igår va en satans mysig dag faktiskt, nu när jag tänker efter.... va gjorde vi då? ingenting... ibland är de precis vad som behövs för att jag ska finna ro i själen.. JAG LÄNGTAR TILL ALANYA!!! nu dör jag. längtar typ till alanya mer än vad jag längtar till böölen

Postat av: Frida
2012-05-19 @ 22:25:06 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Busy week också eller när du inte bloggar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: