mysweetestthings -

Tired of holding this inside my head♥

Hejsan hoppasan lillebröder!
Igår var det måndag, den 21 maj, vilket betyder bal för nästan hela kungsbacka! Så jag har lekt chaufför och flängt fram och tillbaka hela dagen!
Började med att jag åkte ut till Ovve för att väcka henne, trodde vi! Hade med mig Emma, och träffade ovve på hennes gata, hon va redan sen och på väg in till kungsbacka för att få frissa och smink gjort!
Så vi åkte dit med henne och satt där en stund innan jag och emma köpte jordgubbar och åkte hem och åt!
Sen körde jag emma till skolan och åkte hem och solade en timma eller så innan jag gick och duschade och emma kom tillbaka! Jag gjorde iordning mig, vi åt lite till och åkte till badhusparken och kollade på alla som skulle på bal! Alla va så fina! Sen va jag chaufför åt Ovve, Johanna och Jocke! Körde in i blixtar och ösregn och dom fick springa till Valand(: Hihi
Sen skulle jag träna och emma ville åka med, för hon orkade inte åka hem. Så vi sprang till sibylla och åt middag eller något.. Åkte sen vilse till träningen, men kom fram tillslut! Emma satt i shorts i ishallen, hon va ganska kall efter min två timmars träning.. Höhö(: Sen åkte vi hem och soooov!
Och nu sitter jag här i skolan och har projektarbete/gör vad ni vill, vilket betyder historia för min del!
Efter skolan ska jag nog hem och sola eller något.. Får se va det blir.. Eller så hänger jag med mjöda ett tag, innan vi ska fylla i våra tattoos! Värt!(: Efter det ska jag hem och laga pannkakor/äta pannkakor med Rebecca! Och resten av kvällen ska spenderas vid min dator, skrivandes av min projektrapport/Astronomi uppgift som ska in på fredag! Kaaaos... Nu ska jag fortsätta jobba.. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2012-05-22 @ 13:34:15 / http://grannis.blogg.se/

:)

Postat av: Frida
2012-05-22 @ 15:14:36 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kan inte du skriva en artikel om Anders Behring Breivik när du ändå håller på? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: