mysweetestthings -

It's easier for you to let me go♥

Min hjärna är inte med över huvudtaget.. Igår visste jag att det var onsdag, 6 timmar film, men tänkte ändå, "det är måndag, börjar halv tio", så jag gick upp och kom självklart för sent.. Sen nu ikväll visste jag att det var torsdag imon = soptunnan ut, men ändå har jag gått runt och städat som en galning "eftersom det är fredag och städerskorna kommer imon".. Herregud.. När man går i skolan en dag och är ledig nästa hänger inte mitt huvud med.. haha! 
Idag har vi iallafall haft film, repeterat och grejjat inför imon, då är det Livesändning och jag ska vara Crazy Bieber fan... (; Sen åkte jag och hämtade mina balskor som hade kommit.. Sen har jag solat lite, ätit mat och haft träning! En timma fys och en och en halv timma is.. Antar att det var "tredje gången, ja vet inte gillt" för mina knän, för jag har inte haft problem med dom någon av gångerna innan.. Men idag, sa dom stopp och jag kunde inte springa alla varven): För att föra smärtan någon annan stans satte jag naglarna i halsen på mig.. Har massa röda fina märken där nu.. hahah.. Ser ut som eksem/någon som bitit mig... Fint!
Imon är det torsdag.. Ska som sagt ha livesändning på morgonen, och ARL efter det, ska väl forsätta jobba med vårat företag antar jag.. Inte så spännande.. den kursen verkade nästan kul till en början.. Nu vill jag bara att den ska vara över..
Efter skolan ska jag nog åka och handla, har jag sagt att mamma och pappa är på Gran Canaria ? Det är dom iallafall.. Så jag måste handla mat, städa och diska alldeles själv! Så ja.. handla, och sen ska jag hem och sola en stund och spela in min låt. Tänkte skriva ett kanske, men jag måste spela in den nu. Nu måste den bli klar!
Och vid 18:50 ska jag träffa mitt lag utanför Börsen, vart fan ligger det?, för där är det SM-middag! Whopwhop!
Godnatt på er♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-05-03 @ 01:00:49 / http://heartman.blogg.se/

jag följer med dig till börsen goding <3 haha crazy bieber fan, passande

Postat av: felicia - fotokobran
2012-05-03 @ 23:15:26 / http://fotokobran.se

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: