mysweetestthings -

Ett leende på läpparna.

Hejsan hopsan! Idag är det söndag, och igår hade vi fystest med laget! Jag var inte med, men pressade mig själv lite extra mycket och gjorde mina övningar extra hårt. Dumt val. Har inte haft såhär ont på hela månaden. (De va exakt en månad sen jag skadade mig idag.) Kunde inte sova i natt och har svårt att andas.. Orkar inte. Ont i huvudet har jag också.
Efter fysen åkte jag iallafall hem och gjorde mig iordning, och sen kom marcus och alla gäster! Släktkalas för mig! Fick massa pengar, både till USA och så ska jag tydligen ta sångkurser....... kommer dö. hatar att ringa och träffa främmande människor.. De får iallafall vänta tills säsongen är slut! Sen fick jag en stor fin talrik och en parfym, miss Dior(: Gottt(:
Efter kalaset stannade Meja kvar och rebbe och matte åkte och åt middag! så lillsnoffsis va hemma här en stund! Men jag och Marcus åkte till bowlinghallen där hans familj + vänner var, och vi satt där ungefär en timme! Mysigt(: Sen åkte vi hem till mig och hämtade sofia som skulle köras till Göteborg på halloween fest som resten av världen. Skulle egentligen firat min födelsedag igår, men ovve hade glömt att de va halloween så de sket sig. Skulle ju tagit med emmy.. hon flyttar till sundsvall på tisdag): 
Körde iallafall Sofia, och åkte sen och köpte lite stuff på maxi, och pizza innan vi åkte hem till Marcus! Åt pizzan och kollade på Johan Falk, somnade och sov några timmar! Vi åkte och hämtade Sofia vid tre och lämnade av henne hemma, åkte tillbaka till Marcus och sov! Idag har vi inte gjort något speciellt, mest legat i sängen, kollat på Johan Falk och Karatefylla! Bytte plats på sängen och soffan också.. hihi(: Sen städade jag hans rum lite käckt.. Såg ju ut som ett helvete..
Nu är han och skejtar och jag är ledig från träning idag! Men imon är det jobb som gäller! 5:45-13:00 och sen ska jag inte göra någonting fram till träningen! 
 


Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:31:45 / http://heartman.blogg.se

Sofia förstörde koalabjörnen :( sad, it's sad...

Svar: Saad): De va rebeccas som hon hade när hon va liiiten!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: