mysweetestthings -

Have you ever felt this way?

Har egentligen inget intressant att blogga om, men tänker uppdatera er ändå! 
Frågade Marcus om han ville köpa gifflar påväg hem från kobacka i lördags, och när jag kom hem till honom väntade en påse gifflar och en frödinge kladdkaka♥ Åh så gatt
Iallafalllll.. GICK PÅ IS I MÅNDAGS! Så jävla gott! Har inte suttit bredvid sen dess! Har knappt ont i ryggen längre! (inte som förut iallafall) Dock sov jag dåligt pga ryggen måndag, tisdag, men inatt störde inte den! Wääj! På väg mot rätt håll? 
Sov hos min pojk måndag, tisdag och inatt sov jag hemma för att jag öppnade på jobbet imorse! (gick precis från 0:50 min batteritid till 2:07... Vafalls.. Gjorde ingenting.. haha) 
Jobbade idag, som sagt, och åkte sen till kungsmässan för att köpa en ny ring eftersom min (som jag fick i studentpresent och har haft på mig varje dag sedan dess) gick sönder! ): Så jag åkte och köpte en likadan (hehe) Men ska nog åka och lämna tillbaka den imon och köpa den billigare på frölunda torg på lördag! Billigare är bättre((:
Ikväll är de långträning, tre timmar is i wallenstam, och sen ska jag köra hem Linnea till Hovås! Sen måste jag hem och sova, för jag öppnar imon igen! Och imon slutar jag två... Att en timme kan göra så mycket... Efter jobbet ska jag hem och sova lite, göra mig iordning och åka in till stan och äta middag med Marcus när han har slutat jobba! 
Nu måste jag äta något innan träningen! Puss♥
 
Är nästan helt säker på att någon (minns inte vem) la ut denna på sin blogg och inte visste vart man kunde köpa... Men visste ni de eller om jag har fått allt bakom bakfoten så får ni en bild på en väska ni kan köpa på gypsywarrior.com för cirkus 400 kr! (: haha^^

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-11-29 @ 20:58:21 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Ser ut som en Emmy-väska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: