mysweetestthings -

Heart of stone.

Breaking dawn. Dog. Så jävla bra! Ska inte spoila, men se den. Sjukt värt.
Tränade ju i tisdags, och ovve satt kvar och väntade med mig. När vi slutade sprang vi ut till min bil och körde till bergakungen! Sprang praktiskt taget in och gick in i salongen där part 1 visades. Typ mitt i filmen, kolsvart och jag och ovve fnittrade och snubblade oss in.. Haha^^ Vi vände och gick ut när vi inte hittade våra platser och åt donken istället! 
Sen vid 23:40 va vi tillbaka på salongen igen och taggade BD2 ::::::::D Så jävla bra. 
Efter filmen gick jag till bilen och åkte hem till Marcus och sov där! När vi vaknade kollade vi på Johan falk och sen skulle han spela klart Assassin's creed och jag tror jag somnade en stund! Sen åkte vi och köpte pizza och kollade på mer Johan Falk innan jag åkte till träningen! Tränade och åkte sen hem och sov. Jobbade till ett och hämtade ett paket på Maxi! Trodde de va ett par skor som jag hade beställt, så va de bara kapslar till min Tassimo.. Så jag fick tröstdricka en ny milka varmchoklad!(:
Nu gör jag ingenting och kommer fortsätta så till 18:30, då är det träningsdags! tränar kort idag, och är hemma halv tio! Så då ska jag gå och lägga mig tidigt eftersom jag la mig sent igår och hade problem med att sova.. Imon ska jag jobba igen och efter jobbet ska jag förmodligen hitta på någon efterrätt.. annars måste jag nog åka och köpa något.. är inte på bakhumör. För imon kväll kommer min bästa barndomskompis med familj hem till oss på middag! Deee va längesen! Har nog inte träffat dom sen Calles student.. vilket va.. för tre år sen.. Okej, de va inte så länge som jag trodde.. men ändå, vi va ändå bästa vänner.. De ska bli kul!(:
Sen på lördag. Dagen med stort D. Nästan. Pre-event! (men först träning!(: ) Är jätte nervös och kan inte riktigt fatta de.. och jag ska inte åka........ FUCK MIN RYGG. Ska röntgas på tisdag! Och på torsdag ska jag till kiropraktorn igen! Många tusenlappar.... På lördagkväll har det vart snack om lagkväll, men har inte hört något mer om det, så jag och Marcus kanske ska gå med mocke ut! Hope so! De va ett tag sen sist! 
På söndag har jag inget planerat mer än träning! OCH PÅ MÅNDAG STÅR JAG PÅ IS OCH VÄGRAR GÅ AV FÖRRÄN TRÄNINGEN ÄR SLUT. Och där med basta.
Nuy ska jag återgå till ingenting! puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:36:35 / http://heartman.blogg.se

Du uppfyllde ditt krav om att inte gå av isen förrän träningen är slut ju! Good girl <3 Såååå, hänger du med på BD2 någon dag nästa vecka? haha...

Svar: Thank you dear<3 Veeet ej... måste spara lönen till USA.. Får se!(: (ska äta middag med marcus på min enda lediga kväll nästa vecka, dvs fredag, och sen kanske jag kan tvinga honom att gå på BD2.... Hehehehe eviiiil
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: