mysweetestthings -

I'd fall apart without you ♥

Vaknade upp hos Marcus i fredags och åkte med honom till annebergsstation, och gick hemmåt därifrån! Tog typ en och en halv timme.. gick förbi maxi och köpte lite stuff! Sen gick jag hem och packade inför Nittorp! Åkte till Nittorp och hade två ispass på fredagen, och tre på lördagen.. Jag va inte på en enda gång): Kom ifrån ishallen 21:50 och va inte hemma hos marcus förrän 23.20 i lördags kväll! Skulle öppna på jobbet igår, och sjääääälvklart hade jag glömt jobbkläder, och nycklar i Nittorp.... hahaha suck! Så dom får åka med Ovve hem ikväll! Fick åka hem innan jobbet och ta mammas nycklar och ett par jeans istället! Hade iallafall en extra tröja(:
Efter jobbet åkte jag hem där mor och far väntade! Kom hem från Spanien igår morse! Så det blev lasagne när jag kom hem och sen somnade jag i min säng i någon timme innan jag åkte hem till Marcus! Vi satt vid datorn, han lyssnade på sin favvolåt typ tolv gånger.. haha^^ Sen visade han mig Minecraft innan vi kollade på Wallander, Mastermind! Hehe(: Somnade ganska tidigt och imorse åkte han till jobbet!
Idag är jag trött, sov inte så bra i natt, ont i ryggen och magen): Har mest legat i sängen och suttit i köket och kollat på serier, Solsidan, Portkod 1321 och Stalkers! ^^ Hihi
Ikväll har vi boomerangs ispass i Marconi och jag ska iallafall gå på och gliiida lite! Sen åker jag hem och sover hos Marcus och imonbitti ska jag till någon annan ryggdoktor.. naprapat tror jag.. Börjar bli liiiiiiiiiiiiiiite trött på detta.. SKA åka första tävlingen. SKA. Jag SKA. 
Nu ska jag fortsätta kolla på Stalkers! 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: