mysweetestthings -

It's good to feel too much

Varje kväll innan jag öppnar har jag ångest för att jag ska gå upp tidigt, varje gång jag går upp har jag ångest, men när jag har slutat är de alltid lika gött! Klockan är 13:21 och skulle jag inte tränat så skulle jag kunna göra vad som helst! Typ åka till danmark eller något! Så mycket tid har jag! haha ^^ Eller så skulle jag kunna vart i Spanien nu. Dat ångest. Löneförhöjning har jag iallafall fått, det tackar man inte nej till! Tacktack! 
Tanken va att Marcus skulle bo hos mig denna veckan men han skulle jobba heeeela veckan.... ): Men min lilla bästa oliv kommer hit och gör mig sällskap! Så jag slipper bo sjäälv! Trodde helt seriöst de va någon i trappan imorse.. Det knarrade och hade sig.. Dog. Stog och planerade hur jag skulle ringa 112 när jag sminkade mig.. haha^^ Fick för mig att det var någon utanför toalett dörren igår kväll också, och då skulle jag ringa Marcus och han skulle vända om, men dörren va låst på nedevåningen så han skulle fått sparka in dörren, medans jag skulle sitta livrädd inlåst på toa med någon klampandes utanför.. Haha jag är paranoid.. ^^ 
Iallafall, igår åkte jag hem till Marcus vid 18 tiden, åkte förbi Maxi och sen åkte vi hem till honom och åt maut och kollade på falkis innan jag va tvungen att åka hem och sova! Nuuu är jag trött! Och mitt armband är sönder igen -.- bajstråd! 
Nu ska jag testa sims en sista gång innan jag förmodligen sover en stund innan träningen! idag ska jag på is. Hjälp. Hoppas jag kommer upp ur sängen imon.. 
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-11-19 @ 16:54:13 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Varför kan han inte sova hos dig fast han jobbar?

Jag vill också jobba på ditt jobb :D:D:D:D:D Gött att sluta ett och så tjänar du säkert tusen gånger mer än mig.

Postat av: Olivia
2012-11-21 @ 14:40:45 / http://heartman.blogg.se

löneförhöjning <3 lön <3 JAG KOMMER OCH GÖR DIG SÄLLSKAP :D yaaay!!! jag kommer och skyddar dig min fjomp. Jävla falkis, suger kamel, inte ens bra! Friendship over!!!

Svar: lön i mitt <33 Wäääj! Gryym är du! Hähä(: Falkis är bästhahaha tönt(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: