mysweetestthings -

Like a distant diamond sky

Whopwhop, jag fyllde år igår! Hade en jätte bra dag!!(: 
Efter träningen i måndags åkte jag hem till Ovve i Göteborg efter träningen, för att hämta mamma, och blev kvar där ett tag! Satt och lyssnade på One Directions album som kom ut vid klockan tio, och sen fick jag en present av råna, oooch sen åkte vi hemmåt och firade mina första minuter som nittonåring (gammalt..) med donken! Sen åkte vi hem och jag gick och la mig ganska så fort... Vaknade vid kvart i sju och kunde inte somna om.. Mamma väckte mig vid kvart i åtta och då fick jag presenter!(: Tassimomaskin med marabou choklad<3
Sen låg jag i sängen och kollade på ett avsnitt av 90210 och vid nio kom Meja! Skulle passa henne medans rebbe gjorde fransar! Mysis(: Hon va dock lite grinig för att hon inte hade/ville äta och va lite trött också.. Så jag va tvungen att gå runt med henne i 40 minuter.. hon ville inte stå still eller ligga ner, för då blev hon ledsen.. haha^^ sötis
Sen kom rebecca och hämtade Mejisen, åt frukost och drack varmchoklad!(: Sen väntade jag på Marcus! Han kom med rosor, choklad och ett jättefint halsband<3 Fick också ett kit från bodyshop av hans familj(:<3 Och ett jättefint kort som Emelie hade gjort!(: Vi gjorde inte så mycket under dagen, jag hade blivit svin förkyld efter att jag drack chokladen.. Svin skumt.. för nu är de bra igen.. haha ^^
Vi åkte in till Göteborg vid fem tiden och åt på Jensens!(: Goooott! Sen åkte vi till min träning! Först hade vi golv, och då höll Ovve Marcus sällskap på läktarn, och sen hade vi is en timme! Marcus va riktigt insatt i slutet! Haha<3 Fin en jätte gosig stickad tröja av Johanna och Ovve igår! (den jag har snackat om här... haha) I löööv it! 
Sen, som vanligt, va det kladdkaksdags till hela laget! Haha tradition(: 
Sen åkte vi hem till honom och kollade på Johan Falk innan vi gick och la oss(: Imorse vaknade vi ganska tidigt, tittade lite på johan falk och åkte sen till kungsmässan och köpte assassin's creed 3! Så nu sitter han och spelar, jag sitter och försöker uppdatera min ipåne, tror den pajjade precis.. kul.. No, it's alive! yess 
Ska åka och köpa chips till min bäbis nu! Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: