mysweetestthings -

Pretty eyes

Sitter just nu hemma hos marcus, han är inne i duschen så jag passar på att blogga lite lätt! Idag har jag jobbat, och nu är jag ledig fram till söndag! Gött, sen har jag vart hos kiropraktorn igen och sen hittade jag Ovve sovandes i min säng, sötis(: Hängde lite med el ovvo innan vi lagade mat och hon gick ner till OK för att åka till träningen! Efter det åkte jag och hämtade ett paket på Maxi, mina uuuuuggs! (: Wäääj
Nuuuu är han klar, och vi ska kolla på falkis! 
Puss♥
 
Won't you look at that pretty face.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-11-24 @ 12:23:08 / http://heartman.blogg.se

"I'm falling for your eyes but they don't know me yet" <3
El ovvo, haha! puss pårej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: