mysweetestthings -

Catching feelings

Har på riktigt inte suttit vid datorn sen i fredags.. Måste vara rekord! 
Okej.. I fredags efter jobbet gjorde jag ju iordning mig, sen åkte jag in till Göteborg och hämtade Marcus! Vi åkte hem och jag slämgde i mig min pizza och sen åkte vi till Aranäs. Asså. På riktigt. Så jävla roligt! Trams♥ Haha! Min korvis tyckte dock inte de va så himla skojj.. Han har tydligen "mogen humor" Pppffft! Någon gång under lördagen satt han och hans lillebror på golvet i hallen och sa "Bajskiss" och tyckte de va jätte kul.. Moget! Haha
Iallafall, Trams goes ALL IN, sjukt värt! Fick en champagneflaska och "3D glasögon" (Pirat-ögonlapp.. Trams...) Och en Efterplugget DVD! Har dock redan en så får se va de blir av den jag fick! Efter showen fick jag och en annan vinnare +en kompis (Jag valde Sofia), gå backstage på ostprovning.... Hahaha.. Martin korkade upp en champagneflaska (som han sen gav till Ovve, som kom instrosandes, som sen gav den till Jonathan, för de va ingen som drack.. MYCKET viktig info, ja!) Martin plockade fram den hemskt exklusiva osten. Babybel ost. Haha! Sen fick dom reda på att larmet skulle gå inom en kvart. Så vi åt upp snabbt och gick ut! Trams åkte vidare på efterfest, som jag va inbjuden till, men tackade nej, eftersom klockan skulle ringa 06:30 nästa morgon för träning. Så jag lämnade Sofia hemma och åkte och hämtade min pojk som hade traskat bort till kobacka! Sen åkte vi hem till honom och gossade i sängen innan vi somnade!
Tog mig en liten sovmorgon i lördags och gick upp 07:52, tog på mig mina kläder och "skuttade" ut i bilen och åkte till träningen. Satt och kollade på när mitt kära lag hade två timmar is och sen en och en halv timma fys. Gjorde lite käcka sjukgymnastövningar! Får inte gå på is förrän på söndag.. Har inte vart på is på två veckor typ.. Känns som ett åååår. orkar inte!
Efter träningen åkte jag och hämtade ovve, och åkte hem till henne och väkte jocke. Sen satt hon och pratade hund.. haha! sen va de frukostdags, donken! Och sen hämtade jag marcus på jobbet! Sen va dagen JÄÄÄÄÄTTE lång! När klockan va typ sju trodde jag den va typ halv tolv.. Jag och Mia tapetserade en av Emelies hyllor, och spelade lite Wii. Åt maaaut.. Sen... Gick vi upp.. Och.. jag minns inte.. Jag gick iallafall och la mig vid halv elva! (tidigare än när jag går upp fem..)(kan ju ioförsig bero på att jag ibland kommer hem från träningen elva..) Vaknade iallafall vid halv två. Haha^^ Hade tre månader med min fina igår!♥ Satt och spelade tvspel typ hela dagen innan jag åkte till träningen! Romantiskt(:
Idag har jag jobbat och spelat tv-spel! Duschat har jag också hunnit med och nu ska jag måla naglarna innan träningen! 
Just det! Mjöda frågade om USA! Vi åker till Boston Onsdag 3 April, kollar på senior VM på fredag, lördag och på söndag (7onde April) åker vi vidare med tåg till New York! Där stannar vi till kvällen den 11e April! De blir nog jättebra! Skall förmodligen bo mitt på times square! Ball!(: 
Puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-10-23 @ 10:13:09 / http://heartman.blogg.se

känns som ett år? gå och dö... haha.. satt JAG och prata? du satt ju och snacka om jävla donken i en halvtimma typ hahaha, mongo,, och du, jag ville faktiskt bara kolla min gamla estethall, och sen var ni där! och sen gav snubben mig en champagneflaska, ganska gal1 ändå.. U.S.A <3

Svar: JAG VA HUNGRIG OKEJ? hahaha min fina, de kommer bli bra!<3 Mmmhhhjaaha! Vi säger väl de då...... (; Hahahaha snubben(: Men du tog emot den... hahahahha så kul!
Can't wait<3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: