mysweetestthings -

Jag känner mig så trygg hos dig.

Min rygg är fuckad och jag orkar inte mer.
Va som sagt hos osteopaten idag igen, och han sa att jag måste göra massssssa övningar för att någonsin kunna åka igen. Kul. Sitter bredvid i max en vecka till sen skiter jag i om de gör ont eller inte. (förmodligen ont.) För nästa helg är de pre-event, kommer förmodligen inte åka, men första tävlingen. SKA åka. INGET ska stoppa mig. på riktigt. Om jag får ont i min rygg senare får jag fixa de då. Detta är mitt sista år som junior och jag ska åka. 
 
Nu har jag städat klart min garderob och ska bara sätta upp slingan och sen ska jag ta bilen in till göteborg och köpa tröjan! Och hämta Marcus!(: 
Ta hand om er♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-10-30 @ 18:59:29 / http://johannameh.blogg.se

YOU GO GIRL! med lite vilja går allt! <3
pre event är väl den 17de? det är ju inte nästa helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: