mysweetestthings -

No regrets, just love

Hejsan hoppsan! (varför börjar jag typ alltid så..?) 
Idag har vart en bra dag! Kind of. Började att jag vaknade bredvis Marcus, "utvilad" kvart i nio, och tog mig in till kungsbacka för att träffa Johanna på en frukostfika! Mysigt värre! Hon är galen och jag har saknat henne♥
Sen fick hon springa till tåget och jag parkerade hennes cykel i cykelstället (som hon sen inte hittade.. soooopa(: ), så att hon skulle hinna. Hon missade den men tänkte låna Matildas bil, så hon gick dit! Sen gick jag in och köpte ett SD kort till min kamera! Då ringde Johanna och sa att Matilda jobbade.. Haha^^ Så jag erbjöd mig att köra istället! Sen bar det av till Varberg för att köra johanna till skolan! 
Därifrån åkte jag hem till Marcus igen, hittade honom sovandes. Fortfarande.. Klockan va två.. Och vi gick och la oss typ ett igår.. Haha snuttis! Sen sov jag typ en timme((: hähä
Sen va de frukost/lunchdax igen och jag åkte sen hem, och han för att hämta le littlebroder! Seeeen åkte jag och hämtade min polaroidkamera på Maxi♥ Därefter åkte jag till ishallen. Testdags. Basic 3. Testarnas test. Ett rent helvete om ni frågar mig. Va i ishallen typ 18:10, testades typ 20:50...... orka vänta sååå länge.. haha Jag och Lojjz satt i min bil och tittade på några som cyklade typ i skogen.. väldigt tidsfördrivande! (?) 
Klarade de iallafall inte, ifall ni undrade! 
Nu är jag hemma, och hade tänkt gå och lägga mig tio... Doh! Siktar in mig på elva då! Upp klockan fem imon! eller inatt.. Taggar inför att skrapa le ruta. Not. 
Jaja, nu ska jag duscha och sen krypa till kojs! Puss på er♥
 
Orka hennes röst..♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-10-11 @ 00:58:07 / http://johannameh.blogg.se

jag har saknat dig med pluttesnutt! jag må vara galen, men nån sopa är jag inte. nä nä nä. du kan va sopa.
TACK igen för att du körde mig! du är snällast i stan.
synd att du inte klarade testet ju!
kram på dej gosis. have fun på jobbet. jag ska sova.

hehe.

Postat av: Frida
2012-10-11 @ 19:40:27 / http://keishas.blogg.se

Haha! Jag måste testa gummibjörnarna ändå, även om alla säger att de är äckliga ;) skittlesgrejen verkar asnice, ska testa med sprite med som du sa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: