mysweetestthings -

One step forward, two steps back.

Idag är inte någon bra dag..
Vaknade upp hos min ängel, klockan 8 och åkte hem direkt och duschade och gjorde mig iordning. Övade på min sång, eftersom jag skulle sjunga i kyrkan idag! Tog bilen (för sent) ut till Fjärås kyrka! (hamnade bakom en bil som körde i 30.. på en 60 väg.... Jag blev lite små stressad....) Vi skulle nämligen döpa Meja idag förstår ni! Lilltjejen blir tre månader imon också! (Och Marcus frågade mig i veckan, när vi passade henne, om hon hade sagt något ord än.. Hur söt? Haha♥)
Så jag skulle som sagt sjunga.. Rebecca hade bjudit ungefär 75 pers, och sen va det två dop till samtidigt........ Dog. Va för himlans nervös.. Skakade efter((: Menmen, de gick nog bra! Har inte velat höra.. Vill inte skämmas eller veta att jag har skämt ut mig(:
Sen va det fika dags! Kakor, bullar, muffins, och tårtor! GOTT(: Paketöppning blev det också! Meja fick världens coolaste bil... haha^^ Rosaprickig räcerbil(:
Vid tre tiden va jag iallafall hemma igen, och slängde mig i säng, sov en halvtimme innan mamma kom hem med pizza(: Och vid fyra stog jag på jobbet och jobbade till stängning!
Sen åkte jag hem, och gick ner och träfade min älskling nere vid OK<3
Är hemma nu och ska nog sova snart! Är trött och har ont i ryggen): De blir inte bättre och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.. Har redan blivit petad från laget, kan lika gärna fortsätta sitta bredvid. orkar inte.
Whatever. Öppnar på jobbet imon, 8:45, men tekniskt sett, eftersom de blir vintertid i natt, så öppnar jag 9:45! hur nice?!
Nu ska jag göra det jag är bäst på när jag är ensam; nätshoppa! (måste spara mina pengar till USA........ haha^^)
puss

Kommentarer
Postat av: Mami
2012-10-28 @ 01:20:44

<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Mami
2012-10-28 @ 01:21:18

Du var superduktig som alltid <3

Postat av: Anonym
2012-10-28 @ 02:45:54

SLUTA SHOPPA!

Postat av: Olivia
2012-10-30 @ 16:12:35 / http://heartman.blogg.se

du sjunger som en ääängel! för att du ääär en :D du är inte petad, ta dig plats! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: