mysweetestthings -

Pardon my interruption

Tjolahopp! Ännu en dag när larmet ringde 5, dock har jag aldrig vart så trött när jag vaknade.. gick ändå och la mig typ som vanligt.. Efter jobbet, klockan 14, eftersom det är tisdag.. (Har inte berättat om mitt hat av tisdagar. Tisdag är min måndag.. Jobbar jag, så jobbar jag en timma mer, efter jobbet är jag bara hemma en stund, för sen ska jag till lindgren & söner och packa där. Och sen är de koreografiträning) Idag va de lite annorlunda dock.. Efter jobbet åkte jag hem till Marcus och mös med honom, vi somnade en stund, och jag vaknade upp 16:39. Började jobba 16:30.. doh! Och "ätit" (en korv) hade jag inte gjort sen klockan elva.. Så det fick bli en tripp till coop nära i Lindome innnan jag tog mig till Lindgren och jobbade där! Vid halv sju åkte vi till träningen och hade vanlig träning för våran koreografi tränare va sjuk! Sen stannade jag kvar och pratade med min oliv<3 Åkte hem och åt pannkakor(((: Och nu väntar jag på att jag ska åka hem och sova hos Marcus! Är ledig från jobbet imon!!!!!(: Jobbar fram till måndag sen... ): 
Nu ska jag städa mitt rum eller spela crash... Förmodligen de senare.. hähä(: 
Puss på er♥
Dör.
 
Niley♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-10-25 @ 13:05:37 / http://heartman.blogg.se

tack för att du stannade och pratade med mig <3 love youu

Postat av: Olivia
2012-10-25 @ 13:10:22 / http://heartman.blogg.se

nu hörde jag JB låten också, va vackert <3 vackertvackertvackert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: