mysweetestthings -

Trams goes ALL IN.

Hej kära fina! 
Detta får bli snabbt för jag hade mindre tid än jag trodde!
I onsdags var det träning i rinken och när jag gick av isen hade jag tre missade samtal från sofia, ett sms av Sofia där de stog *RING MIG INNAN DU GÖR NÅGONTING ANNAT!" Och ett av Amanda "VAD HAR DU VUNNIIT????????". Då förstod jag att jag hade vunnit Tramsgängets All in-clusive paket till deras premiär föreställning idag! VÄRT. Hade redan biljetter, men de va massa fler grejjor man fick! Blev väldans massa glad!
Åkte hem, beställde resa till Boston och New York. sov och jobbade 5:45-13:00 igår. Sen åkte jag hem till Marcus en stund, innan han åkte till jobbet och jag hem. Vid fyra åkte jag till en osteopat (Ost) och fixade till min rygg igen. Ska dit på onsdag. Igen. Sen åkte jag hem och till träningen. Stog inte på is (3 och en halv timme i wallenstam. Kallt värre.) och ska inte göra de förrän nästa söndag. Fram tills dess ska jag bygga upp musklerna kring mitt bäcken så de inte kan hoppa snett lika lätt igen. Va hemma vid elva och skyndade mig i säng. Imorse va de jobb igen, samma tid. När klockan va typ 12:40 kommer Martin Bertilsson in (Tramsgänget) och jag sa "Lycka till ikväll" varpå han svarade "Ja med de är ju du som vann!! Nu hänger jag med!" Starstruck. haha^^ Han kännde igen mig. Mig. coolt(: Han köpte cigarrer till föreställningen.. Bättre sent än aldrig^^
Så nu har jag vart hemma, sovit en stund, duschat och fixat håret lite. Nu ska jag hitta kvällens outfit och bege mig mot göteborg för att hämta Marcus, och sen snabbt hem, äta pizza och sen direkt till kungsbacka teater! Sååå taggad. Ska bli grymt kul! 
Nu måste jag skynda mig! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-10-19 @ 19:12:28 / http://fridaliljeberg.blogg.se

När ska ni åka till Usa och hur länge blir ni borta? kul! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: