mysweetestthings -

Macka är gott!

Japp, som rubriken lyder. De är ju gott! Har ätit två mackor till frukost, en till middag och tre till kvällsmat! Hihihih((:
Kommer inte ihåg riktigt vad som hänt sen jag sist skrev.. Men jag har jobbat, tränat och där emellan vart hos Marcus! Båda var lediga från jobb i måndags, minns dock inte vad vi hittade på.. Va inne i kba och beställde linser till honom blandannat! I tisdags var det jobb för båda, så jag sov hemma i måndags, upp fem och jobbade till två (trodde de va ett... ångest...) Sen åkte jag hem och fixade med marcus julklapp.. gäller att vara ute i tid! Fick min lön i tisdags, och nu är den helt borta.. Känns tomt! 
Idag är det onsdag, var ledig och va inne i kungsbacka med marcus och köpte present till hans far! (: Sen har jag ju tränat såklart! Så nu är jag hemma i min egen säng och ska sova! Jobb imon, till ett tror jag! Hoppas de.. Sen ska jag va med min pojk fram till träningen! Och imon fyller Mia år också, så dom ska iväg och fira henne! Jag kan inte följa med.. wäääääääh):
Och på fredag jobbar jag självklart också, likaså lördag! Fredag slutar jag fem och lördag tre, och på lördag bär det av till Nittorp på läger, fram till måndag! 
Pappa har precis rivit en vägg mellan mitt gamla rum och tvrummet, för att göra tvn större... Så från typ 70 tum till 135 tum... haha de är stooort nu!
Nu ska jag ta ut los linsos och sova! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym
2012-09-27 @ 17:13:29

Lönen slut ???? Det hoppas jag inte, du har inte betalt Mami för dina skulder, och hur mycket har du sparat ???
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: